Bestel deze publicatie
annuleerbestel
 

Algemeen

  • Ik wil mij graag aanmelden voor een van jullie nieuwsbrieven. Hoe kan ik dit doen?
    Klik hier om u aan te melden voor één van onze nieuwsbrieven.

    Ik heb een fout ontdekt in een uitgave. Waar kan ik deze fout melden?
    Wij doen ons uiterste best om een kwalitatief hoogwaardig product te leveren. Mocht u toch een fout tegenkomen, geef ons dan de kans om ons product te verbeteren. Meld deze fout via klantenservice@boomdenhaag.nl.

    Wat gebeurt er met mijn klantgegevens nadat ik heb besteld?
    Uw gegevens worden opgenomen in onze klantendatabase en worden – bij goedkeuring – gebruikt om u te informeren over aanbiedingen en nieuwe titels van Boom uitgevers Den Haag. Hierbij houden wij ons aan de Wet bescherming persoonsgegevens. Als u geen prijs stelt op deze informatie, dan kunt u dit doorgeven via klantenservice@boomdenhaag.nl.

Bezorging en betaling

  • Pdf

    Welke betalingsvormen zijn er mogelijk?

    1. In Nederland: iDEAL, Visa, PayPal, Mastercard en digitale factuur (€ 3 extra administratiekosten).
    2. In het buitenland: Proformafactuur, Visa, PayPal en Mastercard.

    Niet voorradige boeken en abonnementsproducten kunnen alleen via betaling met een digitale factuur afgerekend worden.
    Digitale boeken en licenties kunnen alleen via betaling met iDEAL, Visa, PayPal of Mastercard afgerekend worden.

    Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
    In Nederland bedraagt de bezorgtermijn 2 tot 4 werkdagen, in de Europese Unie 5 werkdagen en in de rest van de wereld 8 werkdagen. Van een aantal boeken kan de levertijd iets langer zijn. Dit wordt aangegeven bij uw bestelling.
    Digitale producten worden altijd direct geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via klantenservice@boomdenhaag.nl. We zullen u dan zo spoedig mogelijk helpen.
    Als u uw bestelling binnen de bezorgtermijn nog niet hebt ontvangen neem dan ook contact met ons op via klantenservice@boomdenhaag.nl.

    Wat zijn de verzendkosten?
    In Nederland bedragen de verzendkosten € 1,95. Buiten Nederland worden de verzendkosten op basis van het gewicht van uw bestelling bepaald.

    Kan ik producten ruilen of terugsturen?

    Met uitzondering van digitale boeken, licenties en abonnementen kunt u de bij Boom uitgevers Den Haag gekochte producten, zonder opgave van redenen, binnen 14 dagen na ontvangst retourneren (herroepingsrecht). De verzendkosten voor de retournering zijn voor rekening van de klant.
     
    De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

    • waarop het artikel in je bezit is.
    • bij meerdere artikelen in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd: waarop je het laatste artikel hebt ontvangen.


    U maakt gebruik van het herroepingsrecht door contact op te nemen met klantenservice@boomdenhaag.nl voor een retourformulier. Vermeld in uw e-mailbericht het factuurnummer, de titel, het ISBN en het aantal exemplaren dat u wilt retourneren.

    U kunt het artikel alleeen terug sturen als het artikel compleet is in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking.
     
    U kunt ook door het invullen van het modelformulier voor herroepingsrecht aangeven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. U bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.
     
    Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. U zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en hebt u de bestelling vooraf met Ideal betaald, dan storten wij dit zo spoedig mogelijk terug. Het bedrag staat binnen enkele dagen, doch uiterlijk binnen 30 dagen na verwerking van het retour op je rekening.

     
    Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Wat nu?

    Als u de bestelling hebt geplaatst via www.bju.nl, www.boomcriminologie.nl, www.boombestuurskunde.nl, of www.elevenpub.com, dan dient u contact op te nemen met onze administratie via tel. 070-330 70 33 of klantenservice@boomdenhaag.nl.

    Onze administratie zal uw retourzending verder afhandelen.

    Als u de bestelling hebt geplaatst via een andere boekhandel of webshop, dan zal u met deze boekhandel het retourtraject moeten afhandelen.

    Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Op het moment dat we uw retourzending hebben ontvangen en geaccepteerd, zullen we het geld zo spoedig mogelijk terugstorten. We zorgen in ieder geval dat het bedrag binnen tien werkdagen na ontvangst van de retourzending weer op uw rekening staat.

Digitale boeken

  • Digitale boeken bestelt en download u binnen enkele seconden en zet u heel gemakkelijk op uw e-reader, tablet, smartphone of pc. Ideaal voor studenten én professionals.

     

    Hoe bestel ik een digitaal boek?
    Een digitaal boek bestelt u net als een gewoon boek. Na betaling ontvangt u van ons per e-mail een downloadlink om het digitale boek te downloaden. Eenmaal aangeschafte digitale boeken kunnen door hun aard niet geannuleerd of geretourneerd worden

     

    Welk formaat ebooks kan ik kopen bij Boom uitgevers Den Haag? 
    Boeken gepubliceerd tot en met 2016 koopt u in het formaat epub 2.0, boeken verschenen vanaf januari 2017 zijn alleen beschikbaar als ePDF.

    Een digitaal boek dat besteld wordt via onze website, wordt voorzien van een watermerkbeveiliging.

    Wat is een watermerkbeveiliging?
    Een digitaal boek dat besteld wordt via onze website, wordt voorzien van een watermerkbeveiliging. Het digitale watermerk bevat zichtbaar én onzichtbaar uw persoonlijke gegevens. Misbruik wordt altijd gemeld bij Stichting Brein. Kijk voor meer informatie op http://www.anti-piracy.nl/wat-mag-niet.php.
     
    De bestandsnaam van een digitaal boek is ePub of ePDF. Wat zijn ePub en ePDF?
    Een ePub of ePDF is een bestandsformaat dat gelezen kan worden op de meeste e-readers, tablets en smarphones. De tekst van het bestand past zich automatisch aan aan de schermgrootte van het apparaat waarop u het boek leest. 

    Hoe lees ik een digitaal boek op mijn PC?
    Om een digitaal boek op uw computer te kunnen lezen kunt u één van de volgende programma's installeren op uw PC:

    • Adobe Digital Editions
    • Calibre E-book management
    • iBooks
    • Mobipocket eBook Reader
    • Kindle for PC
    • Sony Reader Library
    • Sigil

     
    Kan ik een digitaal boek ook printen?
    Nee, de digitale boeken zijn beveiligd met een watermerkbeveiling en kunnen niet geprint worden.

     

Websites behorend bij een boek

  • Inloggen op het online boek lukt niet. Wat nu?
    Direct inloggen op het online boek is onmogelijk, U krijgt via uw inlogsessie op de originele site een sessie mee om het boek in te zien (vandaar het ‘bju_session’-gedeelte in de URL). Als u een bepaalde periode (ongeveer een half uur) geen acties op de originele site uitvoert, verloopt de inlogsessie.
     
    U lost het dus op door het online boek (...bibliotheek.budh.nl/boek/...) te sluiten, vervolgens op de originele site (waar u een account voor heeft) weer in te loggen, en vervolgens vanaf daar het online boek weer te openen.

    Antwoorden van de (meerkeuze-) oefenvragen blijven staan. Wat nu?
    Het is niet mogelijk de antwoorden van oefenvragen te wissen. Het idee is dat een goed beantwoorde vraag niet nog eens gemaakt hoeft te worden. Een fout beantwoorde vraag wordt dan de tweede keer iets makkelijker doordat er één optie wegvalt.

    De activeringscode in het boek is al gebruikt. Wat nu?
    Het boek is een licentie voor één gebruiker voor de bij het boek behorende website. Met de code die in het boek staat gedrukt kan een persoonlijk account worden aangemaakt. De code kan één keer geactiveerd worden, het daarmee aangemaakt account is voor een beperkte periode geldig (2 tot 5 jaar, afhankelijk van de uitgave).

    Bij het doorverkopen van het boek verwachten we dat de verkoper aangeeft of de code in gebruik is genomen door hem/haar. Zo wordt duidelijk of het bijbehorende digitale materiaal bij de koop is inbegrepen. Indien de code al in gebruik is genomen, was het digitale materiaal dus niet bij de doorverkoop inbegrepen.